Thursday, July 9, 2009

kate2 alu2an:WOW...KaMi da de blog..yuhuuu!!


hello utk sesape yg jd org2 first bace blog ni...kalo xde sape bace..aku hello kat diri sendiri ngn partner jek r..yeah..tecapai gak hajat aku nak ade blog...ehmm..

sebab2 utame aku wat blog ni ialah:
1) bile aku bace blog org len...xde pun cite psl aku...sakit ati tau...hu3!!so blog ni..penuh cite aku jek..hak3!opss..ngan partner tesyggg..
2) sbb aku ade partner nak wat blog ni...aku ni hangat2 taik ayam skit...so kalo aku da bosan..partner aku leh smbung perjuangan..uhhuuii...

then ni b'brape sbb partner aku setuju nak wat blog ni ngn aku:
1) dy mmg lame nak ade blog...tp asyik tangguh jek..aishk2...da g obs pun wat keje tangguh2 lg..hak3!
2) da pk pros n cons wat blog...hahahahahha...nak wt blog pun kene pk pros cons..bio la dy..
3) aku pakse...peace!!

setelah kami memikirkn segale2nye bersame2...dr name blog,url...nak gune email sape..sume r..make tercipta la blog ni...hahaha..lwk gak r..org len entries da beribu2 da...kiteorg bru nak start..aku mmg bute IT skit..xpe r..asal aku gumbira!!yeahh...ade blog...


3 comments:

  1. haha.klaka2.
    nape share blog weh?.

    ReplyDelete
  2. uh..ko da lame rupenye anto comment ni..aku x pasan pun..
    ala...malu r kalo ade blog sesorg..hahahahha..

    ReplyDelete
  3. mimie...

    sapa ckp xda crta psl mimie kt blog lain...

    kat blog diyana 2 kali nama mimie dihighlightkan ok! hehe~ ;D

    ReplyDelete